Bár minden köröm végére szeretek törzserősítő gyakorlatot tenni, van, hogy egybesűrítem, hogy kicsit szokatlan terhelést is adjak néha magamnak. Ilyenkor az utolsó körömbe tömörítek egymás után több törzsizom erősítő gyakorlatot, amit garantáltan érezni fogok másnap 🙂

Végezd el az alábbi gyakorlatsort 3-4 körben 1-2 perc pihenőidővel és nyújtással az egyes körök után!

Korábban itt mutattam kezdő és középhaladó gyakorlatsort!

Haladóknak:

  1. 1 kezes fekvőtámasz tartás: 15-15 mp
  2. Toes to bar: 10-20 között amennyi megy
  3. Hasprés BOSU-n egyik láb felemelve, talaj fölött tartva, azzal párhuzamosan: 10-10
  1. 1 kezes fekvőtámasz tartás: 15-15-15-15 mp
  2. Toes to bar: 10-20 között amennyi megy
  3. Hasprés BOSU-n egyik láb felemelve, talaj fölött tartva, azzal párhuzamosan: 12 -12
  1. 1 kezes fekvőtámasz tartás: 15-15-15-15-15-15 mp
  2. Toes to bar: 10-20 között amennyi megy
  3. Hasprés BOSU-n egyik láb felemelve, talaj fölött tartva, azzal párhuzamosan: 15-15

1 kezes fekvőtámasz tartás:

Egykezes fekvőtámasz tartás

 

 

 

 

 

 

Toes to bar:

Toes to bar

 

 

 

 

 

 

Hasprés BOSU-n egyik láb felemelve, talaj fölött tartva, azzal párhuzamosan:

Hasprés BOSU-n lábnyújtással

 

 

 

 

 

 

Dóri

Ha tetszett a cikk, oszd meg: