Próbáltad már ezt a gyakorlatsort? Ha nem, íme néhány ötlet, amit javaslunk egy alap hát-tricepsz edzéshez az edzőteremben! 

  1. Lehúzás csigán szélesen mellhez 15, 12, 12, 10 ismétlés

Első lépésben zárd a lapockákat, majd ezután indítsd meg a karmozgást. Figyelj a könyöködre, tartsd a törzsed vonalában! Éppen csak annyira dőlj hátra,hogy a fogantyút le tudd húzni a szegycsontodhoz! A lábad legyen stabil!

2. Tolódzkodás két pad közt 4×12-15

Engedd a csípődet szorosan a mögötted lévő padhoz a talaj felé, majd a könyököd nyújtásával emeld vissza! A lábad padra helyezésével nehezíted a feladatot! Ha nem megy, akkor tedd a lábakat a talajra! 

3. Evezés csigán 4×12

Első mozdulattal zárd a lapockákat, majd a könyöködet szorosan a törzsed mellett húzd hátra! Figyelj arra, hogy nyisd a mellkast a mozdulat végén! 

4. Karnyújtás kötéllel fej felett 4×12

Állj támadóállásba, a karok a törzs meghosszabbított vonalában legyenek. Nehezítésképpen úgy fogd a kötelet, hogy ne érj a kötél végén található gumóhoz! Nyújtsd a könyöködet anélkül, hogy a felkar megmozdulna, majd hajlítsd és engedd vissza az alkart a kiinduló pozícióba! 

5. Törzsizom erősítés: ellentétes kar és láb emelése kéztámasz tartásban 4×10 pár

Helyezkedj el kéztámasz tartásban,majd emeld az egyik karodat és vele együtt az ellentétes lábadat! Ismételd meg a másik oldalra is! 

Jó edzést! 

Edzés végén pedig jöhet a jól megérdemelt fehérje turmix 😉

Dóri

Ha tetszett a cikk, oszd meg: